środa, 21 listopada 2012

libster award - powtórka z rozrywki.


Yaaaaaay, dostałam drugą nominację do „Libster Award”! Jestem w niesamowitym szoku. Dziękuje serdecznie za nominację!
Przypominam zasady gry: Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od autorki bloga: http://lovesandfriend.blogspot.com/
Emma.
Serdecznie dziękuje za nominację, a poniżej odpowiedzi na zadane mi pytania x

1.      Czemu piszesz bloga?
Jeśli mam przyznać szczerze, praca z tym blogiem rozpoczęła się w sposób dość… przypadkowy. Kiedyś pisałam cztery blogi, które porzuciłam (w tym jeden o 1D), a potem nie myślałam o dalszym pisaniu. Był przypadek, gdzie na lekcji informatyki jeszcze w tamtym roku szkolnym mój kolega miał przygotować lekcję i wypadło na blogi. Oczywiście przeszło nam na to dwie lekcje, ale stwierdziłam, że skoro mam pomysł na pisanie bloga – dlaczego mam go nie zrealizować? Piszę bloga po prostu z przypadku, ale dla przyjemności, bo kocham to robić. Bynajmniej zajmuje to czas i wiem, że mogę pisać to dla tak cudownych ludzi, jakimi są moi oddani czytelnicy :)

2.     Ulubiony członek One Direction?
Pisałam o tym już, ale powtórzę – Niall i Zayn, chociaż uwielbiam wszystkich.

3.     Ulubiona piosenka One Direction?
Ciężko mi powiedzieć, że mam tylko jedną ulubioną, bo jest ich kilka z obu albumów. Nie jestem pewna swoich ‘ulubieńców’, na płycie „Take Me Home”. Jednak jeśli chodzi o „Up All Night” zdecydowanie są to „Moments”, „Taken” oraz „What Makes You Beautiful”.

4.     Ulubiony kolor?
Moim ulubionym kolorem jest fiolet wraz z czarnym. Nie, Belieber nie jestem, jeśli padłyby takie pytania, jeśli chodzi o kolor fioletowy… ;)

5.     Ile masz wzrostu?
Jestem niska, dawno się nie mierzyłam, ale mój wzrost liczy bodajże 155cm.

6.     Ulubiony aktor?
Czemu zadawane mi są tak trudne pytania, haha!? Mam wiele ulubionych aktorów, aż ciężko mi jest ich wszystkich zliczyć. Na pewno zaliczam do nich Will’a Smith’a, Jackie Chan’a, Josh’a Hutcherson’a, Borysa Szyca, Cezarego Pazurę, Piotra Adamczyka oraz Tomasza Karolaka (jednak nie tylko… ;))

7.      Podążasz za modą?
Nie, ubieram to co lubię, to w czym czuję się wygodnie. Nie jestem specjalnie chuda, więc większość rzeczy nijak na mnie pasuje. Wolę po prostu wygodne spodnie, szeroką koszulkę i wtedy czuję się sobą. Nie muszę śledzić modowych trendów, bynajmniej nie czuję tego bym musiała :)

8.     Dwa słowa opisujące Ciebie.
Chamska, szczera.

9.     Masz zwierzę?
Zanim wyprowadziłam się z mieszkania babci – miałam dwa koty, które tak naprawdę od zawsze należały do niej. Również miałam królika, którego tam musiałam zostawić, bo mama zadecydowała, że w nowym mieszkaniu zwierząt tolerować nie będzie. Ech, trudno, może kiedyś…

10.  Model telefonu?
Samsung GT-S3350 :)

11.   Hobby.
Fotografia, śpiew, rysowanie, czytanie książek.

Dziękuje jeszcze raz za nominację.
Tym razem nie będę nominowała kolejnych blogów, bo jest to tak jakby druga część do tamtej notki, więc blogi i dawne pytania zostają takie same ;) 
Do zobaczenia w kolejnej notce, którą będzie rozdział! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz