poniedziałek, 19 listopada 2012

libster award.


Hm, myślałam, że skoro jest poniedziałek, to umilę wam początek tygodnia nowym rozdziałem. Jednakże zostałam nominowana do zabawy pod tytułem – „Libster Award”, czyli tak jak brzmi tytuł dzisiejszej notki. 
Cała gra polega na: 
Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od autorki bloga: http://ifyoutoldmetojump.blogspot.com/
Viper.
Bardzo dziękuje za nominację, kochana :)
Odpowiedzi na pytania zamieszczam poniżej ;)

1.       Ulubiona drużyna piłkarska?
Nie mam pojęcia czy będzie to dziwne, gdy powiem, że mało interesuje się piłką nożną. Niestety nie znam się na piłce i ulubionej drużyny piłkarskiej nie mam.

2.     Masz rodzeństwo? Jeśli tak, starsze czy młodsze?
Tego roku urodzili się moi bracia, zaledwie cztery dni po moich urodzinach, więc mam młodsze rodzeństwo. Mają po dwa miesiące, a ich imiona to Aleksander i Filip :)

3.     Czy kiedykolwiek ośmieszyłaś się przed chłopakiem, który Ci się podobał?
Jeśli bym miała się głębiej nad tym zastanowić, to nigdy na poważnie chłopak mi się nie podobał. Mało się przyjaźnię z chłopakami poza szkołą, a kumpli w klasie traktuję po prostu jako kolegów, więc to oczywiste, że się ośmieszam przed nimi, jak i oni przede mną.

4.     Co byś chciała w sobie zmienić i dlaczego?
Stwierdzam, że chciałabym w sobie zmienić naprawdę wiele, ale nie byłabym tym kim jestem. Na pewno chciałabym schudnąć, nie nosić okularów, które wydaje mi się, że sprawiają, że jestem po prostu brzydsza. To chyba dwa punkty które przeszkadzają mi najbardziej do tej pory. Reszta mnie irytuje, ale nie w tak wielkim stopniu, to pewne.

5.     Boisz się jakiegoś horroru? Jeśli tak, jakiego?
Lubię horrory, ale też rzadko je oglądam. Żaden mnie jeszcze tak na poważnie nie wystraszył. Jednak jeśli mam wybierać ‘horror’, który najbardziej mnie obrzydza, jeśli chodzi o ilość krwi, to zdecydowanie są to filmy z serii „Krzyk”. Po prostu nie umiem tego oglądać, niesamowicie się brzydzę po maratonie z kilkoma częściami tego filmu, po drugiej w nocy. Zdecydowanie wolę czytać straszne opowieści, niż je oglądać na ekranie.

6.     Miałaś w dzieciństwie ulubioną maskotkę, z którą się nie rozstawałaś?
Od mojego urodzenia mam misia, który jest ze mną do teraz, więc jest tak ‘stary’ jak ja. Nie przypominam sobie bynajmniej bym miała jakąś konkretną maskotkę, bo miałam ich strasznie dużo.  Jeśli chodzi o późniejsze dzieciństwo, to w wieku bodajże siedmiu lub ośmiu lat dostałam misia, którego nazwałam Stachu. Był ze mną na wycieczce w Paryżu i na wszelkich koloniach. Rzadko kiedy się z nim rozstaje, więc mogę powiedzieć, że moje dzieciństwo nadal trwa z tym misiem :)

7.      Który członek One Direction przypadł Ci najbardziej do gustu i dlaczego?
Tak naprawdę do gustu przypadł mi każdy z nich. Jeśli chodzi już o pojedynczych ulubieńców, to na początku był to Zayn, który niesamowicie mnie ‘prześladował’, zanim zostałam Directioner. Następnie był nim Niall i oboje są praktycznie do dzisiaj. Za co i dlaczego? Kocham ich obojgu za to, że są szalonymi, kochanymi chłopakami, którzy tworzą niesamowitą muzykę i poprzez nią dają mi siłę. Są niesamowitymi, dzielnymi artystami, których kocham nad życie, nie za ich wygląd, ale po prostu za to jacy są. Wiele osób by pewnie powiedziało, że chłopacy się zmienili. Niby tak, ale dla mnie nadal są tacy sami i kocham ich jednakowo mocno, jak wcześniej. Za wszystko.

8.     Jaka jest twoja ulubiona potrawa świąteczna?
Opłatek też się liczy, haha? Moje ulubione potrawy wigilijne to zdecydowanie karp, do którego przekonałam się może dopiero w zeszłą wigilię czy ze dwie temu i barszcz z uszkami, który wielbię od zawsze.

9.     Możesz wybrać poznanie swojego idola i spędzenie z nim jednego dnia lub wygranie miliona dolarów. Co wybierasz?
Odpowiedź jest dla mnie niesamowicie prosta, bo jest to oczywiście spotkanie z moim idolem. Byłby to na pewno najszczęśliwszy dzień w moim życiu, za który dziękowałabym Bogu aż do śmierci. Po co mi pieniądze, skoro mam szansę spełnić jedno z moich marzeń?

10.  Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się powiedzieć do nauczycielki „mamo”?
Nigdy nie miałam takiej sytuacji. Za to często na Religii bądź Informatyce, do księdza czy do nauczyciela zwracamy się „proszę pani”. Czasem ich miny są bezcenne!

11.   Masz jakieś życzenie noworoczne?
Nie zastanawiałam się nad tym jeszcze. Zazwyczaj moje życzenia są na tyle durne, że nigdy się nie spełniają, szczególnie z mojej winy. Myśląc o tym bardziej stwierdzam, że moim życzeniem noworocznym byłoby dać sobie radę w nowym miejscu, gdybym miała wyprowadzać się zagranicę. To chyba jedyne moje „życzenie” noworoczne, ewidentnie może głupie.

Blogi które nominuje:

Pytania do autorek powyższych blogów:
1.  W jakim gronie i jak zazwyczaj spędzasz święta?
2. Kim są twoi idole i dlaczego według Ciebie zasługują na takie miano?
3. Co lub kto inspiruje Cię do pisania/prowadzenia bloga?
4. Czy zbierasz jakieś wycinki z gazet? Jeśli tak, to jak wiele ich masz i z kim/z czym?
5. Twoja ulubiona płyta, którą posiadasz?
6. Jacy ludzie sprawiają, że tracisz nerwy?
7. Czym się interesujesz?
8. Czy masz jakieś zajęcia dodatkowe w szkole, na które uwielbiasz chodzić? 
Jeśli tak, jakie to są i dlaczego akurat one?
9. Czy często startujesz w konkursach szkolnych oraz pozaszkolnych?
10. Jaką tapetę masz w telefonie oraz dzwonek? :)
11. Jaka jest piosenka, której musisz słuchać codziennie?

Dziękuje jeszcze raz za nominację do tej zabawy!
Mam nadzieję, że odpowiadając na te pytania trochę mnie poznaliście :)
Dziękuje za 11 komentarzy pod ostatnim rozdziałem! Jesteście cudowni <3

2 komentarze:

  1. Czytając Twoje odpowiedzi zaczęłam się zastanawiać, czy na pewno mamy listopad. ;o
    No bo tak, Ty urodziłaś się 1 września, czyli Twoi bracia urodzili się 5 września. O ile się nie mylę (a jest taka opcja), od września do listopada mijają 2 miesiące, a nie 3.

    Ale dobra, odstawmy matmę na bok... :P

    W sumie wielu nowych rzeczy się nie dowiedziałam. W końcu jestem "jor fan namber łan", no nie? ^_^

    Z nieukrywaną niecierpliwością czekam na nowy rozdział, jak zawsze. :D
    Także tego no, mam nadzieję, że piętnastka jest już napisana i gotowa na wrzucenie. ;D

    Kocham,
    @OhMySmileyJonas xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. odpowiem na twoje pytania tutaj, gdyż na swoim blogu nie tworzę osobnego postu. dziękuje za nominację.
    1. mieszkam z dziadkami i zazwyczaj gdy są święta mój ojciec odwiedza nas co oznacza, że święta spędzam przed komputerem czekając na przyjaciółki
    2. kocham one direction za to co robią. za śpiew, za charakter, za wszystko.
    3. moja najlepsza przyjaciółka, to tylko przy niej wychodzi mi pisanie rozdziałów i to ona daje mi niektóre pomysły
    4. nie zbieram wycinków z gazet
    5. na razie to UP ALL NIGHT
    6. tacy, który osądzają mnie o coś czego nie zrobiłam i tacy którzy krzyczą na mnie bez powodu
    7. interesuje się psychologią
    8. w mojej szkole nie ma dodatkowych zajęć
    9. nie, gdyż jestem osobą nieśmiałą i leniwą
    10. chude nogi i charakterystyczny dźwięk dla iphonów
    11. jakaś one direction

    OdpowiedzUsuń